Masz pytania lub wątpliwości? Pomożemy Ci je rozwiać!


 

W jakich krajach można zamówić produkty korzystając z usługi E-rezerwacji?

Korzystając z tej usługi na polskiej wersji strony, można w ten sposób zamówić produkty jedynie w Polsce.


Czy E-rezerwacja jest usługą płatną?

Ta usługa jest całkowicie bezpłatna dla zamówień powyżej 50 PLN. Poniżej tej kwoty usługa jest niedostępna.


Czy istnieje limit produktów, które można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji ?

Aby móc skorzystać z usługi E-rezerwacji, istnieje kilka warunków :

  • Nie możesz złożyć jednocześnie więcej niż 3 zamówień E-rezerwacji
  • Nie możesz mieć jednocześnie więcej niż 60 produktów w zamówieniach E-rezerwacji
  • Maksymalna kwota zamówień E-rezerwacji wynosi 900 PLN

 


Czy usługa E-rezerwacji dostępna jest we wszystkich sklepach Tape à l’oeil ?

Usługa E-rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem strony ww.t-a-o.pl dostępna jest we wszystkich sklepach w Polsce.
Sklepy mają prawo zawiesić tymczasowo usługę, np. podczas okresów wzmożonej sprzedaży, aby móc jak najlepiej obsłużyć klientów w sklepie. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, usługa będzie nieaktywna na naszej stronie.


Jak sprawdzić aktualny status zamówienia E-rezerwacji ?

Po złożeniu zamówienia E-rezerwacja na naszej stronie, otrzymasz maila potwierdzającego złożenie zamówienia. Dodatkowo na Twoim koncie klienta będziesz mogła/mógł sprawdzić aktualny status:

  • "w przygotowaniu" - zaraz po rejestracji zamówienia
  • "wysłane" - zaraz po wysyłce zamówienia z magazynu do wybranego sklepu Tape à l’œil
  • "do odbioru w sklepie" - jak tylko zamówienie dotrze do sklepu i będzie gotowe do odbioru
  • "odebrane" - jak tylko odbierzesz zarezerwowane produkty w sklepie
  • "anulowane" - jeśli produkty nie zostaną odebrane w ciągu 10 dni od daty dostarczenia ich do sklepu

 


Ile wynosi czas dostawy produktów do sklepu ?

Tape à l’œil dokłada wszelkich starań, aby produkty dotarły do sklepu w przeciągu 4-7 dni roboczych (5-10 dni roboczych w okresach wzmożonej sprzedaży) od dnia złożenia zamówienia, wyłączając dni wolne.


Ile mam czasu na odbiór zamówionych produktów w sklepie ?

Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem.
Od dnia dostarczenia zamówienia do sklepu masz 10 dni na jego odbiór.
Po tym czasie, E-rezerwacja wygaśnie i zamówienie zostanie anulowane.
W okresie Wyprzedaży czas odbioru zamówień E-rezerwacja wynosi wyjątkowo 5 dni kalendarzowych, liczonych od momentu dostarczenia przesyłki do sklepu.


W którym momencie muszę zapłacić za zamówione produkty?

Płatności dokonasz w dniu odbioru produktów, bezpośrednio w sklepie.


Jak odebrać zamówione produkty w sklepie ?

Jak tylko Twoje zamówienie dotrze do sklepu, otrzymasz od nas powiadomienie mailem. Będąc w sklepie zgłoś się do jednego z naszych doradców w celu odbioru zamówionych produktów.


Czy ktoś inny może odebrać moje zamówienie E-rezerwacji w sklepie ?

Oczywiście! Ktoś inny może odebrać produkty w Twoim imieniu. Pod warunkiem, że będzie miał przy sobie maila, którego Ci wysłaliśmy z potwierdzeniem E-rezerwacji. Osoba ta będzie musiała także dokonać płatności w sklepie w Twoim imieniu.


Czy korzystając z usługi E-rezerwacja, mam również naliczane punkty na karcie lojalnościowej ?

Oczywiście! Wszystkie korzyści wynikające z uczestnictwa w programie lojalnościowym, takie jak zbieranie punktów, wykorzystywanie zgromadzonych bonów czy zniżek, będą obsłużone bezpośrednio w sklepie, w momencie dokonywania zapłaty za zamówione produkty.


Czy każdy z produktów można zamówić korzystając z usługi E-rezerwacji?

Tak, wszystkie produkty dostępne na naszej stronie internetowej można zamówić korzystając z E-rezerwacji.


Czy można złożyć kilka zamówień E-rezerwacja ?

Jednocześnie nie można złożyć więcej niż 3 zamówień E-rezerwacja.


Jak można zwrócić produkty zamówione w usłudze E-rezerwacja ?

Produkty możesz zwrócić bezpośrednio w sklepach Tape à l’œil. Masz na to czas przez cały sezon*, tj. odpowiednio:
- dla kolekcji wiosenno-letniej: do 1 sierpnia
- dla kolekcji jesienno-zimowej: do 1 marca
*Nie dotyczy produktów oznaczonych jako „outlet”

 

Produkt został dodany do koszyka

Kontynuuj zakupy Zobacz koszyk

 

« Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie i innych tagów, z których korzystamy w celu jak najlepszego dostosowania serwisu do Twoich indywidualnych potrzeb, personalizacji treści i reklam, udostępniania funkcji serwisom społecznościowym, a także analizy ruchu w witrynie. Niektóre z tych informacji mogą być udostępniane partnerom zewnętrznym TAPE À L’ŒIL. Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookie i skonfigurować ich ustawienia, kliknij tutaj.”